Home / Klantenservice
Hoe kunnen we je helpen?
Wil je meer informatie of een stijladvies? Wij zijn er om je te adviseren en je verder te helpen. Bel ons of vul onderstaand contactformulier in. Je krijgt persoonlijk antwoord.
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar van woensdag t/m zaterdag tussen 10:00 – 17:00.
Per mail doen wij onze uiterste best om binnen 48 uur op je terug te komen.
Heb je een vraag of klacht, stuur dan een e-mail naar info@studiolde.nl
Bel ons op +31 6 58 84 29 24
Langestraat 64, 7491AH Delden, Overrijsel, Nederland
Gratis advies
Ontvang je graag gratis advies over een kunstwerk of styling van een product of ruimte middels een videocall (ca. 15 minuten)? Klik dan hier.
Contactformulier
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar van woensdag t/m zaterdag tussen 10:00 – 17:00.
Per mail doen wij onze uiterste best om binnen 48 uur op je terug te komen.
Heb je een vraag of klacht, stuur dan een e-mail naar info@studiolde.nl
Bel ons op +31 6 58 84 29 24
Langestraat 64, 7491AH Delden, Overrijsel, Nederland
Kom gezellig langs
Langestraat 64, Delden
Veelgestelde vragen
Kan ik de kunstwerken en tafels in het echt bekijken?
Jazeker. Kom gezellig langs in onze winkel in Delden, of maak een gratis online advies afspraak en we laten je graag alle optie’s zien.
Is het mogelijk om de kunst in de buitenlucht/vochtige ruimte te hangen?
Omdat onze kunstwerken van gerecycled hout zijn gemaakt adviseren wij het niet op in de open lucht of vochtige ruimte te hangen.
Welk materiaal worden er gebruikt om de kunstwerken te maken?
Onze kunstwerken worden gemaakt van gerecycled hout en afgewerkt met een eigen ontwikkelde natuurlijke stuc laag. Onze LDE tafels zijn van massief hout afgewerkt met een natuurlijke Stucco laag. Hierdoor kunnen kleurschakeringen en oneffenheden voorkomen.
Zijn de tafels water en vuil afstotend?
Onze beton tafels zijn afgewerkt met een hars, hierdoor zullen ze geen water en vocht opnemen. Echter adviseren wij altijd onderzetters te gebruiken en geven wij geen garantie op eet en drinkvlekken.
Hoe maak ik een kunstwerk schoon?
De lijsten kunnen met een vochtige doek worden afgenomen, de kunst zelf kan alleen met een stofdoek afgestoft worden.
Hoe maak ik de LDE tafel schoon?
Onze tafels kunnen alleen met natuurlijke schoonmaak middelen en een licht vochtige microvezel doen worden afgenomen.
Wat gebeurt er na mijn bestelling?
Na de bestelling ontvang je een bevestigingsmail op het door jouw aangegeven e-mailadres. Zodra de levering klaar is, nemen wij contact op om de levering in te plannen. Onze transporteur komt op de afgesproken datum de tafel bij jou in de huiskamer zetten en monteren.
Voor de levering van onze kunstwerken ontvang je een track and trace code in de email als het klaar is voor verzending, dit ontvang je op het email adres wat is aangegeven bij het plaatsen van de bestelling.
Kan het item ook als cadeau worden ingepakt?
Natuurlijk! Je kunt ook een persoonlijke boodschap toevoegen, die wij op een gepersonaliseerde LDE kaart schrijven.
Kan een bestelling gewijzigd/geannuleerd worden?
Onze kunstwerken en tafels worden met de hand gemaakt, hierdoor is een annulering binnen 24 uur na bestelling mogelijk. Een bestelling wijzigen is mogelijk tot 5 werkdagen dagen na bestelling. Na deze dagen kan een bestelling niet geannuleerd worden.
Wat is de levertijd van jullie kunstwerken en Studio LDE tafels?
Leveringsvoorwaarden in Nederland
– Wij leveren altijd gratis tot aan de begane grond in heel Nederland
– Voor levering van al onze eettafels op verdiepingen zonder lift is dit niet inbegrepen. Hiervoor vragen wij jou om zelf te zorgen voor een verhuislift naar de verdieping of kan dit tegen een meerprijs worden gefaciliteerd door onze transporteur.
Let op: het is de verantwoordelijkheid van de klant om aan te geven of er op verdieping geleverd moet worden en om in te schatten of de eettafel in een personenlift past. Dit kun je aangeven in de order en doorgeven aan de transporteur bij het maken van een leverafspraak.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn interieur item(s) ontvang?
Wij doen ons uiterste best om je bestelling binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van de betaling te bezorgen. Alle bestellingen die vóór 21.00 uur (woensdag t/m zaterdag) worden geplaatst, worden dezelfde dag verwerkt. Wij streven ernaar bestellingen binnen Nederland de volgende dag te bezorgen.
Bestellingen die op zondag & maandag of op nationale feestdagen worden geplaatst, worden de volgende dag verwerkt. Helaas kunnen wij op dit moment geen over night shipping buiten Nederland aanbieden.
Houd er rekening mee dat verzendingen tijdens sales of feestdagen langer kunnen duren dan normaal.
Let op: onze levertijden zijn een indicatie. Voor handgemaakte objecten gelden andere levertijden.
Hoe lang is de levertijd van een pre-order artikel?
Artikelen die wij op pre-order aanbieden, worden op aanvraag gemaakt. Zodra je een bestelling plaatst voor een van deze artikelen, zal de maker/fabrikant dit artikel voor je gaan produceren. Afhankelijk van het artikel ontvang je je bestelling binnen 2-3 weken. Voor exacte levertijden kun je het beste dit opvragen via info@studiolde.nl. Dan geven wij de actuele levertijd.
Hoeveel kost het om mijn bestelling te verzenden?
Binnen Nederland & België rekenen wij een vast tarief van € 7,95 en gratis verzending bij bestellingen boven de € 75,-. Voor het verzenden van meubels zijn de bezorgkosten afhankelijk van de uiteindelijke grootte van het pakket en kunnen sterk variëren van land tot land. Deze verzendkosten worden berekend bij het afrekenen. Je kunt deze bekijken voordat je naar de betaalpagina gaat, maar je kunt ook onze verzendkostencalculator in je winkelwagen gebruiken. Houd er rekening mee dat als je buiten de EU woont, er mogelijk lokale invoerrechten en douanekosten in rekening worden gebracht bij aankomst van de goederen in jouw land. Deze kosten zijn voor rekening van de ontvanger van het pakket. Helaas hebben we geen controle over deze kosten en kunnen we je niet vertellen wat de kosten zouden zijn, omdat het douanebeleid en de invoerrechten van land tot land sterk variëren.
Leveren jullie wereldwijd?
Jazeker, wij versturen onze items wereldwijd. Let op, eventuele kunstwerken en tafels zijn op na calculaties. Mocht je hier meer info over willen ontvangen kun je het beste mailen naar info@studiolde.nl.
Kan mijn kunstwerk of tafel geretourneerd worden?
Alle 3D kunstwerken en tafels van Studio LDE zijn handgemaakt, hierdoor kan een bestelling niet geretourneerd worden.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren, gestolen of beschadigde zendingen. Is uw bestelling beschadigd? Neem binnen twee dagen contact met ons op via info@studiolde.nl en vermeld het soort schade, inclusief de verpakking, en stuur foto’s mee. Alleen dan kunnen wij uw verzoek in behandeling nemen. Alle internationale zendingen worden verzonden met een leveringsbevestiging en de koper neemt alle verantwoordelijkheden van verloren voorwerpen op zich. Voor meer info verwijzen wij jullie door naar onze algemene voorwaarden.
Het item is niet naar wens, hoe kan ik dit retourneren?
Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je bestelde artikel(en), dan heb je altijd het recht om je artikelen binnen 14 werkdagen vanaf het moment van levering te retourneren of te ruilen.
Zo kun je jouw artikelen retourneren:
– Markeer de artikelen die je retourneert op de pakbon en voeg deze toe aan het pakket.
– Geef het pakket af bij een postbedrijf naar keuze en stuur het naar:
Studio LDE
Afdeling: retouren
Langestraat 64, 7491 AH, Delden, Nederland
Wij ontvangen graag de track and trace code via de email info@studiolde.nl
Let op: sale items kunnen niet geretourneerd worden, tevens ontvangt u voor aanbiedingen een tegoedbon in plaats van geld terug)
– Let op: de verzendkosten voor je retourzending zijn voor eigen rekening. Alle artikelen moeten worden geretourneerd in de originele verpakking en met de originele hangtags. Zorg ervoor dat het artikel dat je retourneert met zorg wordt behandeld. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele schade die optreedt tijdens de retourzending of voor het verlies van het artikel tijdens de verzending. Wij raden je aan een postdienst te gebruiken die de waarde van uw geretourneerde producten verzekert of je een bewijs van verzending geeft. Verloren pakketten worden niet terugbetaald. Beschadigde artikelen worden niet geaccepteerd. Het artikel moet onbeschadigd en met de labels eraan worden geretourneerd.
Uitzonderingen: Cadeaubonnen, Kunstwerken, handgemaakte objecten of Pre-order artikelen kunnen niet worden geretourneerd of geruild.
Als Studio LDE het verkeerde artikel heeft verzonden of het artikel bij aankomst defect blijkt te zijn, dien je Studio LDE binnen 48 uur hiervan op de hoogte te stellen. Wij vergoeden de verzendkosten voor het retourneren en sturen je zo snel mogelijk de nieuwe en correcte artikelen toe, mits er voorraad is.
Heb ik garantie op mijn aankoop?
Wij hanteren de algemene garantie voorwaarden. Indien je een klacht of een defect hebt ontvangen wij deze binnen 3 maand na aankoopdatum. Dit kan gemaild worden naar info@studiolde.nl onder vermelding van het ordernummer. Voor meer info verwijs ik u door naar onze algemene voorwaarden.
Mijn item is beschadigd geleverd, wat moet ik nu doen?
Is uw bestelling beschadigd? Neem binnen twee dagen contact met ons op via info@studiolde.nl en vermeld het soort schade, inclusief de verpakking, en stuur foto’s mee. Alleen dan kunnen wij uw verzoek in behandeling nemen. Wanneer de schade is beoordeeld zullen wij dit via de mail afhandelen, en eventueel een passende oplossing bedenken.
Kan ik de kunstwerken en tafels in het echt bekijken?
Jazeker. Kom gezellig langs in onze winkel in Delden, of maak een gratis online advies afspraak en we laten je graag alle optie’s zien.
Is het mogelijk om de kunst in de buitenlucht/vochtige ruimte te hangen?
Omdat onze kunstwerken van gerecycled hout zijn gemaakt adviseren wij het niet op in de open lucht of vochtige ruimte te hangen.
Welk materiaal worden er gebruikt om de kunstwerken te maken?
Onze kunstwerken worden gemaakt van gerecycled hout en afgewerkt met een eigen ontwikkelde natuurlijke stuc laag. Onze LDE tafels zijn van massief hout afgewerkt met een natuurlijke Stucco laag. Hierdoor kunnen kleurschakeringen en oneffenheden voorkomen.
Zijn de tafels water en vuil afstotend?
Onze beton tafels zijn afgewerkt met een hars, hierdoor zullen ze geen water en vocht opnemen. Echter adviseren wij altijd onderzetters te gebruiken en geven wij geen garantie op eet en drinkvlekken.
Hoe maak ik een kunstwerk schoon?
De lijsten kunnen met een vochtige doek worden afgenomen, de kunst zelf kan alleen met een stofdoek afgestoft worden.
Hoe maak ik de LDE tafel schoon?
Onze tafels kunnen alleen met natuurlijke schoonmaak middelen en een licht vochtige microvezel doen worden afgenomen.
Wat gebeurt er na mijn bestelling?
Na de bestelling ontvang je een bevestigingsmail op het door jouw aangegeven e-mailadres. Zodra de levering klaar is, nemen wij contact op om de levering in te plannen. Onze transporteur komt op de afgesproken datum de tafel bij jou in de huiskamer zetten en monteren.
Voor de levering van onze kunstwerken ontvang je een track and trace code in de email als het klaar is voor verzending, dit ontvang je op het email adres wat is aangegeven bij het plaatsen van de bestelling.
Kan het item ook als cadeau worden ingepakt?
Natuurlijk! Je kunt ook een persoonlijke boodschap toevoegen, die wij op een gepersonaliseerde LDE kaart schrijven.
Kan een bestelling gewijzigd/geannuleerd worden?
Onze kunstwerken en tafels worden met de hand gemaakt, hierdoor is een annulering binnen 24 uur na bestelling mogelijk. Een bestelling wijzigen is mogelijk tot 5 werkdagen dagen na bestelling. Na deze dagen kan een bestelling niet geannuleerd worden.
Wat is de levertijd van jullie kunstwerken en Studio LDE tafels?
De levertijd is gemiddeld 6-8 weken, maar kan verschillen per product. Bij het bestellen van meerdere items geldt altijd het product met de langste levertijd, omdat we alle items in één keer zullen leveren.
Wij streven er altijd naar de aangegeven levertijden te halen, desondanks kan het voorkomen dat deze iets afwijkt door externe factoren. Wij stellen je tijdig op de hoogte van de exacte levertijd, Je ontvangt voor de kunstwerken een track and trace code en voor onze tafel collectie zullen wij bellen voor levering.
Leveringsvoorwaarden in Nederland
– Wij leveren altijd gratis tot aan de begane grond in heel Nederland
– Voor levering van al onze eettafels op verdiepingen zonder lift is dit niet inbegrepen. Hiervoor vragen wij jou om zelf te zorgen voor een verhuislift naar de verdieping of kan dit tegen een meerprijs worden gefaciliteerd door onze transporteur.
Let op: het is de verantwoordelijkheid van de klant om aan te geven of er op verdieping geleverd moet worden en om in te schatten of de eettafel in een personenlift past. Dit kun je aangeven in de order en doorgeven aan de transporteur bij het maken van een leverafspraak.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn interieur item(s) ontvang?
Wij doen ons uiterste best om je bestelling binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van de betaling te bezorgen. Alle bestellingen die vóór 21.00 uur (woensdag t/m zaterdag) worden geplaatst, worden dezelfde dag verwerkt. Wij streven ernaar bestellingen binnen Nederland de volgende dag te bezorgen.
Bestellingen die op zondag & maandag of op nationale feestdagen worden geplaatst, worden de volgende dag verwerkt. Helaas kunnen wij op dit moment geen over night shipping buiten Nederland aanbieden.
Houd er rekening mee dat verzendingen tijdens sales of feestdagen langer kunnen duren dan normaal.
Let op: onze levertijden zijn een indicatie. Voor handgemaakte objecten gelden andere levertijden.
Hoe lang is de levertijd van een pre-order artikel?
Artikelen die wij op pre-order aanbieden, worden op aanvraag gemaakt. Zodra je een bestelling plaatst voor een van deze artikelen, zal de maker/fabrikant dit artikel voor je gaan produceren. Afhankelijk van het artikel ontvang je je bestelling binnen 2-3 weken. Voor exacte levertijden kun je het beste dit opvragen via info@studiolde.nl. Dan geven wij de actuele levertijd
Hoeveel kost het om mijn bestelling te verzenden?
Binnen Nederland & België rekenen wij een vast tarief van € 7,95 en gratis verzending bij bestellingen boven de € 75,-. Voor het verzenden van meubels zijn de bezorgkosten afhankelijk van de uiteindelijke grootte van het pakket en kunnen sterk variëren van land tot land. Deze verzendkosten worden berekend bij het afrekenen. Je kunt deze bekijken voordat je naar de betaalpagina gaat, maar je kunt ook onze verzendkostencalculator in je winkelwagen gebruiken. Houd er rekening mee dat als je buiten de EU woont, er mogelijk lokale invoerrechten en douanekosten in rekening worden gebracht bij aankomst van de goederen in jouw land. Deze kosten zijn voor rekening van de ontvanger van het pakket. Helaas hebben we geen controle over deze kosten en kunnen we je niet vertellen wat de kosten zouden zijn, omdat het douanebeleid en de invoerrechten van land tot land sterk variëren.
Leveren jullie wereldwijd?
Jazeker, wij versturen onze items wereldwijd. Let op, eventuele kunstwerken en tafels zijn op na calculaties. Mocht je hier meer info over willen ontvangen kun je het beste mailen naar info@studiolde.nl.
Kan mijn kunstwerk of tafel geretourneerd worden?
Alle 3D kunstwerken en tafels van Studio LDE zijn handgemaakt, hierdoor kan een bestelling niet geretourneerd worden.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren, gestolen of beschadigde zendingen. Is uw bestelling beschadigd? Neem binnen twee dagen contact met ons op via info@studiolde.nl en vermeld het soort schade, inclusief de verpakking, en stuur foto’s mee. Alleen dan kunnen wij uw verzoek in behandeling nemen. Alle internationale zendingen worden verzonden met een leveringsbevestiging en de koper neemt alle verantwoordelijkheden van verloren voorwerpen op zich. Voor meer info verwijzen wij jullie door naar onze algemene voorwaarden.
Het item is niet naar wens, hoe kan ik dit retourneren?
Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je bestelde artikel(en), dan heb je altijd het recht om je artikelen binnen 14 werkdagen vanaf het moment van levering te retourneren of te ruilen.
Zo kun je jouw artikelen retourneren:
– Markeer de artikelen die je retourneert op de pakbon en voeg deze toe aan het pakket.
– Geef het pakket af bij een postbedrijf naar keuze en stuur het naar:
Studio LDE
Afdeling: retouren
Langestraat 64, 7491 AH, Delden, Nederland
Wij ontvangen graag de track and trace code via de email info@studiolde.nl
Let op: sale items kunnen niet geretourneerd worden, tevens ontvangt u voor aanbiedingen een tegoedbon in plaats van geld terug)
– Let op: de verzendkosten voor je retourzending zijn voor eigen rekening. Alle artikelen moeten worden geretourneerd in de originele verpakking en met de originele hangtags. Zorg ervoor dat het artikel dat je retourneert met zorg wordt behandeld. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele schade die optreedt tijdens de retourzending of voor het verlies van het artikel tijdens de verzending. Wij raden je aan een postdienst te gebruiken die de waarde van uw geretourneerde producten verzekert of je een bewijs van verzending geeft. Verloren pakketten worden niet terugbetaald. Beschadigde artikelen worden niet geaccepteerd. Het artikel moet onbeschadigd en met de labels eraan worden geretourneerd.
Uitzonderingen: Cadeaubonnen, Kunstwerken, handgemaakte objecten of Pre-order artikelen kunnen niet worden geretourneerd of geruild.
Als Studio LDE het verkeerde artikel heeft verzonden of het artikel bij aankomst defect blijkt te zijn, dien je Studio LDE binnen 48 uur hiervan op de hoogte te stellen. Wij vergoeden de verzendkosten voor het retourneren en sturen je zo snel mogelijk de nieuwe en correcte artikelen toe, mits er voorraad is.
Heb ik garantie op mijn aankoop?
Wij hanteren de algemene garantie voorwaarden. Indien je een klacht of een defect hebt ontvangen wij deze binnen 3 maand na aankoopdatum. Dit kan gemaild worden naar info@studiolde.nl onder vermelding van het ordernummer. Voor meer info verwijs ik u door naar onze algemene voorwaarden.
Mijn item is beschadigd geleverd, wat moet ik nu doen?
Is uw bestelling beschadigd? Neem binnen twee dagen contact met ons op via info@studiolde.nl en vermeld het soort schade, inclusief de verpakking, en stuur foto’s mee. Alleen dan kunnen wij uw verzoek in behandeling nemen. Wanneer de schade is beoordeeld zullen wij dit via de mail afhandelen, en eventueel een passende oplossing bedenken.
Volg ons op Instagram @studio.lde en blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes omtrent de winkel, de werkplaats en onze ontwerpstudio!